A disidratazione è l'asciugatura di i vegetali

nutizie 2-300x197

A machina di dewatering di verdura è l'asciugatrice di verdura sò spessu usate in a trasfurmazioni di verdura.L'utilizatori spessu cunfundenu i dui prudutti è pensanu chì a so tecnulugia di produzzione è u scopu di produzzione sò listessi.In fatti, ùn hè micca, i dui tipi di prudutti sò fundamentalmente diffirenti, e differenzi specifiche sò i seguenti.

Desidratatore di verdura

U disidratatore di verdura, cunnisciutu ancu com'è secadoru di verdura, hè un tipu d'attrezzatura di disidratazione chì usa a forza centrifuga generata da a co-rotazione di alta velocità per a disidratazione è l'asciugatura.In u trasfurmazioni di ligumi, hè spessu usatu per sguassà l'acqua nantu à a superficia di ligumi o una piccula quantità d'acqua in a fibra di ligumi, per ottene u scopu di allargà u tempu di conservazione è di almacenamento di ligumi, o per facilità. u prucessu di reprocessing sussegwente cum'è l'asciugatura.

U desidratatore vegetale occupa una piccula zona è hà un prezzu di compra bassu.Pò esse usatu per tutti i tipi di verdura, sottaceti, sottaceti, frutti, grani, colti è altri materiali di disidratazione, deoiling, liquid, drying treatment, o ogni tipu di amidu, polvere à acqua, residu, o ogni tipu d'oliu frittu. asciugatura.

Asciugatrice di verdura

L'asciugatrice di verdura hè un desidratatore di verdura in u sensu veru, chì elimina a maiò o tutta l'acqua in i vegetali per u calore.Hè un equipamentu indispensabile per a pruduzzione di varii vegetali disidratati.Per stu tipu di mudelli, ci sò generalmente dui tipi di cabinet, mudelli di tamburi, u funziunamentu attuale, u travagliu di u dispusitivu di riscaldamentu per generà u calore, u calore per ghjunghje à un certu valore, i vegetali in u quali dopu à coccia lentamente, dopu à un certu tempu, ghjunghje u scopu finale di l'asciugatura.

Stu tipu di macchina copre una zona di grande, grande cunsumazione di energia, altu costu di compra, a maiò parte di elli cumpariscenu in certi lochi di trasfurmazioni di l'alimentu di verdura, o lochi di trasfurmazioni di vegetali è imprese.Pò esse usatu per siccà ogni tipu di verdura, meloni è frutti, grani è culturi rapidamente per ottene u scopu ideale di a tecnulugia di trasfurmazioni.

Da questu puntu di vista, a diffarenza trà disidratatore vegetale è secadoru hè abbastanza evidenti.I dui tipi di prudutti ponu appare in u stessu locu, ma u desidratatore vegetale spessu agisce cum'è u rolu di pre-processing di l'asciugatrice di verdura.Una volta sapete a diffarenza trà i dui tipi di prudutti, pudete sceglie un mudellu basatu nantu à i vostri bisogni di usu.Se ùn sapete micca sceglie, pudete chjamà a mo cumpagnia è cercà aiutu prufessiunale!


Tempu di Postu: Apr-22-2022